dinsdag 4 september 2007

17de MENLES

Danny is terug en er was dus les. We zijn maandag 3 september en ik ben Frank zeer dankbaar omdat hij mijn koets heeft opgeladen. Ik heb mijn paard in de van gestopt en we zijn samen naar het oefenterrein gegaan. Het was de eerste keer dat mijn paardje daar aanwezig was. Vandaag was er gans de dag veel wind geweest en Ronaldo stond goed fris. Ik moest hem eerst inrijden, maar na een paar minuutjes was hij kalm en kon ik aan Frank even de teugels doorgeven. Zo een uitgestrekt terrein liet mij toe om de galop uit te proberen, wat ik tot nu toe nog niet had kunnen doen. Mijn paardje bleef goed onder controle en voor Frank was het een leuke ervaring.
Danny heeft ons de dressuurproef getoond en het kegel parcours. Dan mochten we zelf eens proberen eerst was het wel onwennig, maar snel was het heel leuk. De hulp van Frank kon ik goed gebruiken hij gaf mij duidelijk aan waar de volgende poort was en hoe ik moest wenden. Zo kon ik mij ten volle concentreren op het sturen.
Het was een leuke avond.
Ik heb voor het eerst met mijn paardje gegaloppeerd (in de koets).
Ik heb voor het eerst een dressuurproef gereden met een koets.
Ik heb voor het eerst een hindernissenparcours gereden.

NB : Het examen is verplaatst naar zaterdag 6 oktober. Luc Cloods had vergeten om de examenpapieren tijdig op te sturen. Dit is niet zo erg wand dat laat ons toe om nog een beetje te oefenen. En dat is brood nodig.

Geen opmerkingen: