woensdag 22 augustus 2007

14 de EN 15de MENLES.

Gezien Danny niet komt hebben we besloten om niet naar het oefenterrein te gaan maar om onmiddelijk van bij Frank of bij mij te vertrekken. Max blijft koppig en de oefenwandeling verloopt moeilijk ik neem de teugels over en plots gaat het goed... maar daar heb je Max weer wij willen naar rechts en hij gaat naar links. Maar wij blijven rustig mijn ervaring leerd mij dat we geduld moeten hebben.

De volgende les vertrekken we met Ronaldo. Ik hoop dat Frank zijn paardje niet afwijst. Ronaldo is iperkalm, rustig, hij gaat in de koets staan! Hij vertrekt heel rustig, Frank heeft de teugels en ik laat hem een wandeling van een vijftiental minuutjes maken. Frank beseft dat hij nog werk heeft met Max. Een geluk dat hij Ronaldo niet is tegengekomen als ik hem net had. Toen kon ik hem gewoon aan zijn achtervoeten laten beslagen, hij liep toch meer op zijn achterbenen dan op zijn voorbenen. Maar die tijden zijn al lang vervlogen. Frank ziet het weer zitten om naar het examen te gaan, al moet het dan met Ronaldo.

Geen opmerkingen: