dinsdag 3 juli 2007

De negende les mennen.


Deze les was de laatste theorieles. We zijn begonnen met het Achenbach systeem te herhalen en in te oefenen. Dan gaf Danny nog een kort overzicht van het verkeersreglement en de inhoud van de examenstof. Rijden in het verkeer voor het A brevet. En voor het B brevet, al wat er te kennen valt voor het A brevet, plus dressuur en vaardigheidsproef. Ik beperk mij tot het A brevet omdat ik mij zeker géén wedstrijd zie rijden. Dit zal al moeilijk genoeg zijn. Ik heb nog nooit met een koets gereden en zie het niet zitten om tegen september dit perfect te doen. Mijn dochter staat ingeschreven voor de zomertornooien van de LRV en dat zal al heel wat werk opslorpen. Maar ja ik laat de moed niet zakken. Misschien lukt het of misschien net niet. Ik heb nog steeds geen, rijtuig en ik krijg tegenkanting van mijn omgeving die zich afvraagt waarom ik dit wil doen. Voor mij is het een nieuwe ervaring en het zal best lukken als ze het met hun eigen ogen zien.

Geen opmerkingen: